5 leghasznosabb jógapóz, ami reggelente feltölt energiával

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

A jóga az egyik legjobb edzés az álmos, lusta reggeleken. Feltölt energiával, frissességet kölcsönöz és feszesíti az izmokat! Próbáld ki te is, milyen érzés jógával ébredni.

A rendszerességgel végzett jógagyakorlatok nagy hatással vannak a test rugalmasságára. Az izmok szemmel láthatóan feszesekké válnak, a fájdalmak pedig, amelyeket itt-ott érzel a testedben, eltűnnek!

1. gyakorlat: csípőnek, comboknak, vállaknak és a hasizmoknak

Állj terpeszben. Hajlítsd be a jobb lábad, míg 90 fokos szöget nem nyersz, és a jobb lábujjaid irányítsd kifele. A karjaid emeld párhuzamosan a talajjal, a vállak magasságába, tenyerekkel lefele. Lélegezz be és ki ötször, kizárólag az orron át, miközben ebben a pózban maradsz. Ezután válts lábat és ismételd a gyakorlatot.

Ez a póz megdolgozza a láb és a kar izmait, és erősíti a hasizmokat is.

joga1

2. gyakorlat: hát, boka és lábszárak

Állj egymáshoz közelített lábakkal, a vállaid lazítsd el, karjaid a test mellett nyugodjanak. Lélegezz mélyet és emeld a karjaid a fejed fölé, a tenyereid egymással szembe nézzenek. Hajlítsd be a térdeket, és a feneked lassan told hátra. Maradj ebben a testhelyzetben néhány másodpercig.

Ez a póz megmozgatja a láb izmait, és óvja a térdek körüli érzékeny területet.

joga2

3. gyakorlat: farizmoknak, a combok belső izomzatának

Feküdj hanyatt, lábaid behajlítva, kezeiddel a tested mellett. Kezeiddel gyakorolj nyomást a talajra, közben told fel a csípőd a levegőbe. Csupán a talpak, a vállak és a fejed maradjon a földön! Maradj ebben a pózban és lélegezz be-ki 5–10 alkalommal. Ismételd meg háromszor.

Tökéletes gyakorlat a fenékizmoknak és a belső combizmoknak.

joga3

4. gyakorlat: a hátnak

Feküdj hasra, karjaid a tested mellett, tenyereid a talajon. Emeld meg a karjaid a földről, majd a lábaid is húzd felfele, amennyire csak tudod. Ideális az, ha a mellkasod sem éri a földet. Maradj ebben a pózban, közben lélegezz mélyeket be és ki. Ismételd meg 3–4-szer.

joga4

5. gyakorlat: frissítsd fel a tested

Térdelj a talajra, a lábaid enyhén tedd terpeszbe, és támaszkodj a lábujjaidra. Dőlj hátra, és ragadd meg a bokáid, te csípőre tett kézzel is végezheted vagy boka helyett a sarkadra is ereszkedhetsz. Maradj így néhány másodpercig, miközben mélyen be és ki lélegzel.

joga5

Egészségedre!

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
  • Harmat Klára
    Légy üdvözölve az oldalamon. Angyalkártya jóslásaim egész biztosan jó útmutatást nyújtanak majd számodra. Meg fogod találni amit keresel. Az oldal tartalmának másolása csak írásos engedély birtokában megengedett.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

*
*

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..